Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie ochtend...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mooie ochtend...
ik ken er niet veel van maar de linkse bomen hellen naar rechts en hun weerspiegeling in het water naar links. dat kan niet, dacht ik dan. Volgens mij heb je beetje last van perspectiefvervorming.
Ook spijtig vna de rode paaltjes, maar daar kan jij niet aan doen.
Voor de rest vind ik het wel een mooi rustgevend beeld.
-
De lucht trekt veel aandacht ... misschien nog even de rivier wat doordrukken?
Comment
-
Duidelijk wat last van lensvertekening, de bomen zowel links als rechts vallen naar binnen
De wolken heb je heel mooi vastgelegd en je hebt een goede compo gekozen waarbij je diepte in je beeld creëert
De mooie kleuren, zoals je zelf zegt, komen er niet zo uit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtik ken er niet veel van maar de linkse bomen hellen naar rechts en hun weerspiegeling in het water naar links. dat kan niet, dacht ik dan. Volgens mij heb je beetje last van perspectiefvervorming.
Ook spijtig vna de rode paaltjes, maar daar kan jij niet aan doen.
Voor de rest vind ik het wel een mooi rustgevend beeld.Last edited by Marchristan; 7 december 2016, 17:33.
Comment
-
koele opname, of ist coole opname ?
bij ons in Hoegaarden kleurde de onderkant van deze wolkenkopjes bloedrood. megaspektakel, maar geen tijd om wat opnames te maken.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk berichtDe lucht trekt veel aandacht ... misschien nog even de rivier wat doordrukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk berichtBedankt voor je reactie en tips. Vervorming inderdaad. Opname met 15mm op full frame en toestel gekanteld. Had 2 versies gemaakt in LR waarbij dus 1 met de vervorming zo goed mogelijk proberen te corrigeren. Lensprofiel is nl. nog niet gekend in LR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDuidelijk wat last van lensvertekening, de bomen zowel links als rechts vallen naar binnen
De wolken heb je heel mooi vastgelegd en je hebt een goede compo gekozen waarbij je diepte in je beeld creëert
De mooie kleuren, zoals je zelf zegt, komen er niet zo uit
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtkoele opname, of ist coole opname ?
bij ons in Hoegaarden kleurde de onderkant van deze wolkenkopjes bloedrood. megaspektakel, maar geen tijd om wat opnames te maken.
Comment
-
Update is groot verschil...Knappe foto met vooral een compo die me erg aanspreekt..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Toen ik de bovenste foto zag , dacht ik :Oei. Maar met de update heb je heel veel goed gemaakt.
Dergelijke compo's mag ik graag zien, dus wat mij betreft goed gezien.
Ik heb de foto eens binnengehaald en wat wat met de WB gespeeld. Omdat ik uit je tekst opmaak dat in ieder geval geen koude foto wilde maken, zou ik het volgende eens proberen.
C-R +5 en Y-B -15. De paaltjes zijn in PS met selecteren(lasso) en Content -Aware een peulenschilletje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtToen ik de bovenste foto zag , dacht ik :Oei. Maar met de update heb je heel veel goed gemaakt.
Dergelijke compo's mag ik graag zien, dus wat mij betreft goed gezien.
Ik heb de foto eens binnengehaald en wat wat met de WB gespeeld. Omdat ik uit je tekst opmaak dat in ieder geval geen koude foto wilde maken, zou ik het volgende eens proberen.
C-R +5 en Y-B -15. De paaltjes zijn in PS met selecteren(lasso) en Content -Aware een peulenschilletje.
Comment
Comment