Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistig Rijnzicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mistig Rijnzicht
Kwa opbouw weer lekker hoor..De struikjes geven veel diepte, en sfeervol door de mist...
Ondanks dat je iets wat beweegt eigenlijk de foto in moet laten komen, had ik hier gewacht tot het schip rechts in beeld zat, maar puur omdat de strekdam mijn blik daar naar toe brengt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Aparte opname Raymond
Alles is in ieder geval verdeeld over het ganse frame
Ook deze gaat weer van kleur in de voorgrond naar monochrome in de achtergrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtAparte opname Raymond
Alles is in ieder geval verdeeld over het ganse frame
Ook deze gaat weer van kleur in de voorgrond naar monochrome in de achtergrond
grts
Sieg
Thanks voor je reactie.
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtKwa opbouw weer lekker hoor..De struikjes geven veel diepte, en sfeervol door de mist...
Ondanks dat je iets wat beweegt eigenlijk de foto in moet laten komen, had ik hier gewacht tot het schip rechts in beeld zat, maar puur omdat de strekdam mijn blik daar naar toe brengt.
Evenzo van harte dank voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Zeker een opname waar goed is gekeken en over nagedacht is. De commentaren volg ik volledig.
Te overwegen is om het boeitje te laten verdwijnen, waardoor je minder ver naar rechts getrokken wordt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
mooi opgebouwde compo, ik kan u volgen om de bosjes op de voorgrond erbij te nemen, voor de kleur en de diepte in het beeld. Er zit echter ook een mooi minimalistisch beeld in door te snijden juist onder de strekdam.
Comment
-
mooie sfeer in deze foto ,de voorgrond vind ik mooi passend door het kleurcontrast tov van het bijna monotone achterliggende ,boeitje verstoord idd een beetje de compo ,is een beetje aandachttrekker ,miss omdat het in de comments onder de aandacht is gebracht
Comment
-
ben geen fan. maar het intrigeert me mateloos om te weten waarom ik geen fan ben. dus toch een interessante foto.
is het het schip ? is het het verschil in mistigheid tussen voor en achtergrond ? is het die damconstructie ? zijn het de bomen in een ander kleurpalet ? kweet het niet.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtben geen fan. maar het intrigeert me mateloos om te weten waarom ik geen fan ben. dus toch een interessante foto.
is het het schip ? is het het verschil in mistigheid tussen voor en achtergrond ? is het die damconstructie ? zijn het de bomen in een ander kleurpalet ? kweet het niet.
Thanks voor je trouwe reactie (en visie) alsook alle andere schrijvers.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment