Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Misty blue Land's End
Collapse
X
-
[Showcase] Misty blue Land's End
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Misty blue Land's End
Prachtige kleuren en sfeer, mooi dat de mist het zicht op (on)eindig zet.
-
oej, mijn eerste gedacht was dat deze ook goed zou werken zonder de voorgrond.
zeker een bijzondere en fijne opname.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
-
Het contrast tussen de fleurige voorgrond en de mistige zee op de achtergrond zorgt hier voor een interessante foto, waar je even naar blijft kijken. Het is ook leuk dat je de rotsblokken onder water nog kan zien.
Deze foto doet me zin krijgen om tot daar te reizen, mooi gedaanRozemarijn
Nikon D5300 + Sigma AF 18-300MM F/3.5-6.3 + Sigma 18-35mm F/1.8 + Tokina 11-16mm F/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtInderdaad een mooie. Vooral dat contrast tussen de kleurrijke voorgrond en de mistige oneindigheid daarachter.
Comment
-
De bekende rots aldaar heb je er weer mooi opstaan Jos, toch knap met die lange sluitertijd
De voorgrond zorgt hier voor de extra diepte
Zou het ook goed doen in landscape formaat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Jos, dit gebied staat ook op mijn agenda maar zal in 2018 plaatsvinden, want volgend jaar zal ik in Wales vertoeven. Deze prachtige foto zet mij natuurlijk aan om daar naartoe te gaan. Prachtig van kleur, veel diepte en romantische sfeer. Op het water is de actie heel mooi vind ik wat je beeld dus levendig maakt. Verticaal lijkt me een goede keuzeKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Bedankt allen voor de mooie reacties...
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJos, dit gebied staat ook op mijn agenda maar zal in 2018 plaatsvinden, want volgend jaar zal ik in Wales vertoeven. Deze prachtige foto zet mij natuurlijk aan om daar naartoe te gaan. Prachtig van kleur, veel diepte en romantische sfeer. Op het water is de actie heel mooi vind ik wat je beeld dus levendig maakt. Verticaal lijkt me een goede keuze
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZou het ook goed doen in landscape formaat
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnap!
Geluk gehad dat het perfect windstil was, of blend van twee opnames?
Is een focusstack van 2 opnames inderdaad, 1 foto korte sluitertijd met focus op de bloemetjes, en 1 lange sluitertijd met focus op de achtergrond.
Denk dat de lens zo'n 20-30 cm van de bloempjes stond.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi en bedankt voor de tip, ik zou zelf in deze situatie nooit aan een focusstack gedacht hebben, vanaf nu wel
Comment
Comment