Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Xianggong Mountain
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Xianggong Mountain
Sjieke beloning ;-)
En ik zou eigenlijk niet klagen over die bewolking. Maakt de foto intressanter en geeft (nog meer) diepte.
Alleen de bewerking is er precies wat over. Zie wat halos rond de bergtoppen en ik zou de verscherping in de lucht wat naar beneden draaien.
-
Topdrukte daar op het water. Deze foto is een prachtige beloning na de inspanning voor jou en ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtSjieke beloning ;-)
En ik zou eigenlijk niet klagen over die bewolking. Maakt de foto intressanter en geeft (nog meer) diepte.
Alleen de bewerking is er precies wat over. Zie wat halos rond de bergtoppen en ik zou de verscherping in de lucht wat naar beneden draaien.
Lijkt een beetje of je deze met HDR software hebt afgewerkt, bewerking wat natuurlijker maken en hij is helemaal top.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooie en toch drukke opname, knap hoe het groen oplicht door de zon
Wat een drukte op dat water zeg
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
deze vind ik net iets minder, te toeristisch druk voor mij persoonlijk. FWIW.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
ik denk dat je RAW versie er helemaal anders uitziet dan deze ,is idd wat over de top ,die blend zou ik trachten volledig manueel te doen ,maar o my God wat een landschap daar zou ik graag eens willen staan ,maar ja als ik al mijn dromen zou willen vervullen zal ik zeker in goede conditie honderd jaar moeten worden
Comment
Comment