Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chartreuzenbos Linden
Collapse
X
-
-
Re: Chartreuzenbos Linden
Mooie herfstopname Frans met de typerende kleuren van een beukenbos
Veel diepte heb je hier verkregen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ken het bos en de ganse omgeving vanwege mijn vele wandelingen. Een prima standpunt en hoek uitgekozen om de herfst in een mooi kleedje te laten zien
Nogmaals proficiat met het fotosalon. Heb Bopatje spijtig genoeg gemist want had me voorbereid voor een diepgaand gesprekKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtKen het bos en de ganse omgeving vanwege mijn vele wandelingen. Een prima standpunt en hoek uitgekozen om de herfst in een mooi kleedje te laten zien
Nogmaals proficiat met het fotosalon. Heb Bopatje spijtig genoeg gemist want had me voorbereid voor een diepgaand gesprekbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Mooi herfstbeeld dit Frans..Prachtige kleuren en inderdaad heel veel diepte door de goede compo..
Ik zal ook eens kijken of ik op jullie fotosalon eens een keer kan komen. Lijkt me hartstikke leuk om eens wat BD'ers te ontmoeten, is alleen wel behoorlijk stukje rijden voor me. ( gelijk maar combineren met een fototripje dan )Last edited by jos82; 16 november 2016, 19:35.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtKen het bos en de ganse omgeving vanwege mijn vele wandelingen. Een prima standpunt en hoek uitgekozen om de herfst in een mooi kleedje te laten zien
Nogmaals proficiat met het fotosalon. Heb Bopatje spijtig genoeg gemist want had me voorbereid voor een diepgaand gesprek
Comment
-
prachtig beeld Frans mooi herfstgevoel met prachtige natuurlijke kleuren ,ook de verscherping is top waardoor je met een aangenaam gevoel de blaadjes onderscheid ,knap werk
ik was weer heel blij op het salon aanwezig te zijn ,er waren mooie werken te zien en de gastfotografen waren top
Comment
-
deze vind ik wat te somber, frans. maar ja, met het weer van de laatste dagen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
mooi en geeft het slechte weer van de laatste dagen fijn weernikon coolpix s9100
Comment
-
De herfst in de huidige omstandigheden mooi in beeld gebracht...mooi
Comment
Comment