Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cliffs
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Cliffs
Fraaie zwart/wit. (met een kleurtje) De lagen op de rotsen komen prachtig uit. Fijn compo en vierkante uitsnede is prima gekozen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
-
Ook weer een mooi plaatje hoor Christophe met een geslaagde afwerking
Normaal heb ik het niet zo voor vierkant maar bij deze pakt het toch goed uit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooike Christophe, maar is geen zwart witje met een kleurtje maar gewoon fel gedesatureerd wat je tegenwoordig wel vaker ziet.Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
-
Erg mooi...Het gebrek aan kleur maakt hem sterk..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtErg mooi...Het gebrek aan kleur maakt hem sterk..Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtpracht van een plaat ,mooi met dat beetje kleur
Comment
-
mooie bewerkingmijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties en waardering! Ikzelf hou enorm van desaturatie.
Een van m'n favorieten in dit genre is Darren Moore.
https://www.flickr.com/photos/darrenmoorephotography/
Al weet ik niet hoe hij zijn foto's zo krijgt, ik probeer het te benaderen, niet exact te kopieren, maar er is nog iets anders aan...
Je vind er wel heel weinig over deze manier van bewerken.
Nogmaals bedankt,
mvg Christophe.
Comment
-
Bedankt voor de link Christophe, die persoon kende ik niet, mooie opnames dat hij maakt
Vooral de locaties zijn mooi gekozen
Indertijd heb ik hier ook zo'n plaatje gezet, ook gedesatureerd (alé een soort van), ik hou er wel van om te doen
Was toen ook het één en 't ander aan het uitproberen, iedereen heeft zo'n periode hé
Maar niet bij alle opnames komt dit even mooi uit vind ik
grts
SiegLast edited by Sieg; 17 november 2016, 16:38.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtBedankt voor de link Christophe, die persoon kende ik niet, mooie opnames dat hij maakt
Vooral de locaties zijn mooi gekozen
Indertijd heb ik hier ook zo'n plaatje gezet, ook gedesatureerd (alé een soort van), ik hou er wel van om te doen
Was toen ook het één en 't ander aan het uitproberen, iedereen heeft zo'n periode hé
Maar niet bij alle opnames komt dit even mooi uit vind ik
grts
Sieg
Maar bij Darren Moore passen deze wel in het geheel, tussen zwart wit en gedesatureerd.
Mooie opname ook van jou Sieg, past er ook perfect bij!
mvg Christophe.
Comment
-
Heb ook eens gaan kijken en vind naast de zwart-witten, in zijn foto's toch wat meer kleur hoor. Super van sfeer ! Wat me ook opvalt is dat vele foto's serieus bewerkt zijn (maar dat mag, ben daar helemaal niet tegen/integendeel soms) omdat ik verschillende plaatsen zag waar ik ooit geweest ben en de omgeving daar dus ken, of toch ongeveer.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment