Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cliffs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cliffs

Bedankt voor de link naar de stream, Christophe. Gelijk bij mijn "vrienden" gezet.
    Een beetje off-topic, maar inderdaad nodigt dit soort fotografie uit, om lekker creatief te bewerken.
    Fijn dat er hier een paar mensen zijn die dat doen.(en waardering voor hebben) Jammer dat de "grote stroom" niet altijd begrijpt dat de grenzen van wetten en regeltjes, van de normale fotografie, opgezocht worden.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooie bewerking, past hier ook echt perfect bij het onderwerp. En bedankt voor de tip, ik ga die Darren Moore en het onderwerp desaturatie zeker eens bekijken.
      Het enige dat me minder ligt, en dat is voor een stuk persoonlijk, is de vierkante uitsnede. Ik veronderstel dat je wel meerdere formaten geprobeerd hebt. Door de richting in de rotsen zou ik zelf voor een standaard landscape formaat gegaan zijn, maar de kans is groot dat de spanning in de foto veel minder zou geweest zijn.

Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
      Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

Comment

Prima gekozen formaat, met een standaard landscape formaat zou je rechts teveel ruimte hebben die het evenwicht in de compo zou verstoren ( teveel zee hé )
        voor mij een geslaagde foto

Comment

Working...
        X