Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vraag me niet te kiezen, aub. Eerst en vooral , heel goed om dat stukje voorgrond mee te pakken .
De zwart/wit blinkt wat mij betreft uit in dieptewerking, en natuurlijk essentie van licht en donker.
Maar ook de kleurversie had ik niet willen missen. Vooral het warme licht op de wolken.
Vraag me niet te kiezen, aub. Eerst en vooral , heel goed om dat stukje voorgrond mee te pakken .
De zwart/wit blinkt wat mij betreft uit in dieptewerking, en natuurlijk essentie van licht en donker.
Maar ook de kleurversie had ik niet willen missen. Vooral het warme licht op de wolken.
de voorgrond wou ik er zeker bij...de lijnen herhalen zich in de achtergrond...en als je mij laat kiezen hang ik de zw/W aan de muur....maar de warme gloed die op dat moment over de berg komt voel je beter in de kleurversie
Moeilijk kiezen dit, zijn eigenlijk 2 verschillende foto's geworden...In de kleurenversie komen de warme tinten/sfeer heel mooi uit, en in de zwart-wit vind ik de laagjes beter uit de verf komen...Maar beiden in ieder geval mooi..
Comment