Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zervreila
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zervreila
Mooi... Het ijswater daar is mooi blauw van kleur zeg..Daar had ik eigenlijk wel iets meer van willen zien...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
-
Prachtige locatie die je hier laat zien
Ik kan wel bovenstaande volgen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Volg de opmerkingen over de waterloop volledig.
Op de grote, bij Flickr zijn de details van de rotsen echt schitterend.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
jip, johan, de grote is adembenemend, de versie hier op BD vind ik persoonlijk niet fijn kwa textuur.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Heb dergelijke kleur en pano nog nooit gezien in Zwitserland. Komt heel sterk over en goed van opbouw dus prachtige foto met knappe afwerking.
Zou je kunnen vertellen waar deze opname (streek/locatie) is gerealiseerd ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHeb dergelijke kleur en pano nog nooit gezien in Zwitserland. Komt heel sterk over en goed van opbouw dus prachtige foto met knappe afwerking.
Zou je kunnen vertellen waar deze opname (streek/locatie) is gerealiseerd ?
Zervreilasee is de naam van het meer dat achter een grote dam in de buurt van het dorpje Vals ligt. (anderhalf uur ten zuiden van Lichtenstein). Het dorpje is best gekend om zijn typische steen en beroemde thermen.
Comment
Comment