Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mijn part toch wel goed gelukt hoor, je kan de canyon mooi volgen door het beeld
Het frisse groen en de ruige rotsen steken mooi tegen elkaar af
Zijn dat mensen die daar staan, die rode en gele stipjes ?
ik denk persoonlijk dat door de auto's (er is daar een kleine parking) en de mensen weg te halen de foto nog wint aan kwaliteit.
Voor de liefhebbers en de freaks : dit is de start van de track naar Lakagigar, de kraterrij van de Laki. De uitbarsting in 1783 zorgde er voor dat we hier twee jaar geen zomer hebben gehad. Uit de geschriften weten we dat de zon toen ook overdag rood zag door het stof.
Voor mensen en dieren op IJsland was dit een drama : veel dieren stierven door giftige neerslag, mensen stierven van de honger.
De uitbarsting duurde vele maanden en als ik me niet vergis was dit de grootste hoeveel lava hier ooit is uitgespuwd in de menselijke geschiedenis.
Comment