Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prima vastgelegd hoor, altijd leuk dat onweer fotograferen
Lijkt me wel dat de grootste scherpte niet om de bliksem ligt maar wel op de kerk
Je naam vind ik wel nogal prominent in beeld, de dekking wat minderen zou al veel beter zijn
Samengesteld beeld met die twee bliksems ?
Late reactie heren, excuses. Als eerste weer heel erg bedankt voor de complimenten!
@Sieg, grootste scherpte staat inderdaad op de kerk. Ik wilde het diafragma niet te ver knijpen in verband met de licht intensiteit van het type ontladingen dat zichtbaar was. Naam staat er inderdaad groot in, maar dat is in verband met de grote '' jatfactor'' die sommige van mijn foto's hebben gehad. Beeld is niet samengesteld, binnen een ontlading waren alle kanalen gevormd, zie je niet erg vaak met zo veel inslagen tegelijk.
Comment