Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bedruthan Steps - High Tide
Collapse
X
-
[Showcase] Bedruthan Steps - High Tide
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Bedruthan Steps - High Tide
Prachtige opname met heel veel sfeer
Knap hoeveel detail je nog hebt in de rotsen bij dit tegenlicht, meerdere belichtingen ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
knappe foto. enige nadeel is dat we de HoF versie van die dag al gezien hebben.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Hele mooie...Top hoe die grote rotsen daar zou staan in de zee...Mooi van compo, en pracht gouden licht..
En zonder de bloemetjes krijgen de rotsen wel weer meer aandacht...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Inderdaad Sieg, een blendje van -1, 0 ,en +1. Zelfs een Nikon kan dat niet met 1 shot.
Maar dat was die andere fotograaf, Pieter. Je weet wel, die of ook elke keer in mijn beeld staat.
Bedankt voor jullie mooie reacties. En dat meen ik wel.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMaar dat was die andere fotograaf, Pieter. Je weet wel, die of ook elke keer in mijn beeld staat.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Dacht het al Johan, bedankt voor de bevestiging ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment