Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lombardsijdestrand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lombardsijdestrand
Gewoonweg prachtig hoe je een (lijnen)lucht een artistiek tintje kan toebedelen die hierdoor een bruisend effect meekrijgt - inplaats van de zee - welke een goede sfeer ontwikkeld in de foto. Ook de tint kan me bekoren. Voor mij alvast eenKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Heel mooi, met een zeer mooi compo, en omzetting.
Onder en boven de horizon vechten wel een beetje om de aandacht.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie opname met veel dynamiek in de lucht
De toning is kwestie van smaak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Toning kan ik zeker smaken...Prachtige lucht, en een zeer interessante voorgrond..
Linksboven zit een beetje een paarsige vlek, door het gebrek aan kleur valt dit nu extra op, misschien nog even bijwerken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Compo en omgeving...heerlijk! Ook erg goed gezien!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtToning kan ik zeker smaken...Prachtige lucht, en een zeer interessante voorgrond..
Linksboven zit een beetje een paarsige vlek, door het gebrek aan kleur valt dit nu extra op, misschien nog even bijwerken..
Comment
-
Als liefhebber van LE kan ik dit zeker smaken, mooi uitgevoerd.
De toning is smaak, en kan ik wel hebben hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk berichtIk denk dat ik weet welke vlek je bedoelt, Jos. Maar op mijn scherm (Imac) zie ik geen paarse kleur. Enkel een donkere vlek. Bedankt voor de reactie trouwens.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHeel mooi, met een zeer mooi compo, en omzetting.
Onder en boven de horizon vechten wel een beetje om de aandacht.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Knap werk !
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties en het kijken. Grtz Patrick
Comment
-
Comment
-
wat een fijne compositie en uitwerking.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Zeer knap Beeld! De omzetting kan me zeker bekoren
Mvg John
Comment
Comment