Hele fraaie benadering, Raymond. Bijna zwart -wit op wat groene takken na.
Ik zou voor willen stellen om de lucht te ontkleuren. Dan is de groenwaas ook weg.
Helaas wat kleine bewerkings"dingetjes" langs de rand van genoemd gedeelte.
Misschien zal ik hier toch de pret bederven, maar ik heb het niet zo voor het groene in combinatie met de zwart/witte omzetting. Smaken verschillen, en maar goed ook.
Misschien zal ik hier toch de pret bederven, maar ik heb het niet zo voor het groene in combinatie met de zwart/witte omzetting. Smaken verschillen, en maar goed ook.
Nee hoor, waarom zou je de pret bederven als je uw mening formuleert ? Wat de zogenaamde omzetting betreft kan ik toch moeilijk grijze stijle rotswanden een kleurtje toebedelen, alhoewel alles tegenwoordig kan.
@ Johan : Het voorstel om de groene waas te ontkleuren had ik dan toch moeten doen, nu een tikkeltje toegelaten, had er beetje een probleem mee maar uiteindelijk valt de beslissing.
Voor jullie commentaren een hartelijke dank !
Wel erg knap hoe je dit voor mekaar kreeg .
Misschien is het zelfs een eenvoudige truc die ik (nog) niet ken, maar ik zou het alleszins niet kunnen op die manier.
... Wat de zogenaamde omzetting betreft kan ik toch moeilijk grijze stijle rotswanden een kleurtje toebedelen
Je lijkt te zeggen dat dit de originele kleur van de wanden was. Maar dat zal ik wel verkeerd interpreteren.
Ik vind de bewerking hier ook niet erg geslaagd. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze bewerking op zich niet kan of mag (want dan zou ik tegen mijn eigen winkel praten ).
Compositie is wel geslaagd, het is een indrukwekkend beeld, maar ook hier heb ik het niet zo op de bewerking. Ik vraag me zoals kohraya af of dit de originele kleur van de rotswanden is. Het lijkt me of alle kleur, op groen na teruggedrongen is.
Comment