Een stenen stad in het Boheems paradijs.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Prachov
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Prachov
Mooie bewerking Raymond, knap gedaan
Wel wat groene banding te zien in de lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie bewerking Raymond, knap gedaan
grts
Sieg
Comment
-
Geeft wel een speciaal en mooi effect op deze manier...Origineel en mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie bewerking Raymond, knap gedaan
grts
Sieg
Thanks voor de goede commentaren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Speciale bewerking en wat mij daardoor meer opvalt een goede compositie.
Comment
-
Hele fraaie benadering, Raymond. Bijna zwart -wit op wat groene takken na.
Ik zou voor willen stellen om de lucht te ontkleuren. Dan is de groenwaas ook weg.
Helaas wat kleine bewerkings"dingetjes" langs de rand van genoemd gedeelte.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Misschien zal ik hier toch de pret bederven, maar ik heb het niet zo voor het groene in combinatie met de zwart/witte omzetting. Smaken verschillen, en maar goed ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMisschien zal ik hier toch de pret bederven, maar ik heb het niet zo voor het groene in combinatie met de zwart/witte omzetting. Smaken verschillen, en maar goed ook.
@ Johan : Het voorstel om de groene waas te ontkleuren had ik dan toch moeten doen, nu een tikkeltje toegelaten, had er beetje een probleem mee maar uiteindelijk valt de beslissing.
Voor jullie commentaren een hartelijke dank !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht... Wat de zogenaamde omzetting betreft kan ik toch moeilijk grijze stijle rotswanden een kleurtje toebedelen
Ik vind de bewerking hier ook niet erg geslaagd. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze bewerking op zich niet kan of mag (want dan zou ik tegen mijn eigen winkel praten ).
Comment
-
Compositie is wel geslaagd, het is een indrukwekkend beeld, maar ook hier heb ik het niet zo op de bewerking. Ik vraag me zoals kohraya af of dit de originele kleur van de rotswanden is. Het lijkt me of alle kleur, op groen na teruggedrongen is.
Mvg John
Comment
Comment