Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto genomen aan de ijzermonding, en hierbij heb ik gekozen voor een iets andere eindafwerking.
Je bent er voor of je bent er tegen, alvast bedankt voor jullie oprechte mening:
Mijn eerste reactie was er eentje van : bwah, wat flets, maar naarmate ik er langer naar kijk, kan ik de eenvoud toch gaan appreciëren, zeker op een zwarte achtergrond. Dus ja, toch mooi in zijn eenvoud.
Mijn eerste reactie was er eentje van : bwah, wat flets, maar naarmate ik er langer naar kijk, kan ik de eenvoud toch gaan appreciëren, zeker op een zwarte achtergrond. Dus ja, toch mooi in zijn eenvoud.
Bedankt voor de tip, inderdaad dus best op zwart te bekijken.
Goed om geen "vet" contrast toe te passen ! Nu gaat de aandacht precies naar de goede plek.
Inderdaad goed om op zwart te bekijken. Dat is met de donkere werkomgeving van PS en LR ook het meest logische.
Haha ik ben ergens tussen in hoor niet helemaal voor of tegen. De compo zit goed en de zachte afwerking ook maar had voor nog zachter gegaan of bijvoorbeeld een langere sluitertijd.
Comment