Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minimalism I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] minimalism I

    Foto genomen aan de ijzermonding, en hierbij heb ik gekozen voor een iets andere eindafwerking.
    Je bent er voor of je bent er tegen, alvast bedankt voor jullie oprechte mening:


  • #2
    Re: minimalism I

    Mijn eerste reactie was er eentje van : bwah, wat flets, maar naarmate ik er langer naar kijk, kan ik de eenvoud toch gaan appreciëren, zeker op een zwarte achtergrond. Dus ja, toch mooi in zijn eenvoud.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: minimalism I

      Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
      Mijn eerste reactie was er eentje van : bwah, wat flets, maar naarmate ik er langer naar kijk, kan ik de eenvoud toch gaan appreciëren, zeker op een zwarte achtergrond. Dus ja, toch mooi in zijn eenvoud.
      Bedankt voor de tip, inderdaad dus best op zwart te bekijken.

      Comment


      • #4
        Re: minimalism I

        Goed om geen "vet" contrast toe te passen ! Nu gaat de aandacht precies naar de goede plek.
        Inderdaad goed om op zwart te bekijken. Dat is met de donkere werkomgeving van PS en LR ook het meest logische.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: minimalism I

          Een foto die je even moet laten inwerken...Maar door hem zo licht af te werken gaat alle aandacht puur naar de donkere paaltjes...Vind het mooi..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: minimalism I

            Mooi en de pastelkleuren doen het hier ook goed bij

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: minimalism I

              Haha ik ben ergens tussen in hoor niet helemaal voor of tegen. De compo zit goed en de zachte afwerking ook maar had voor nog zachter gegaan of bijvoorbeeld een langere sluitertijd.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X