februari 2013 - ergens in het pajottenland
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bomen in de mist
Collapse
X
-
-
Re: bomen in de mist
Volg eerdere complimenten, maar als een andere boom geen roet in het eten kon gooien, was ik een stapje achteruit gegaan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Vind hem mooi...Fijne compo, en de omzetting ook heel erg passend..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
meestal zie ik bomen liever helemaal op de foto, maar hier vind ik de uitsnede echt wel supergoed gelukt. mooi voorbeeld van hoe "verkeerd" een schitterend resultaat kan opleveren.
ik denk dat de kracht in de herhaling zit van de boom en de juiste plaatsing ervan. super !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
-
Mooie opname en door de kleuren heeft het wel iets van een oude prentkaart
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtmeestal zie ik bomen liever helemaal op de foto, maar hier vind ik de uitsnede echt wel supergoed gelukt. mooi voorbeeld van hoe "verkeerd" een schitterend resultaat kan opleveren.
ik denk dat de kracht in de herhaling zit van de boom en de juiste plaatsing ervan. super !
Comment
Comment