Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooie ondergang met fijne kleurtjes..
Misschien een idee de foto te spiegelen..Dan staat de boot links, en van nature kijk je toch van links naar rechts..
Waarom weet ik niet, maar het water doet onnatuurlijk aan, alsof de helderheid ervan opgeschroefd is of dat er een of ander zachtmakend filtertje op is losgelaten?
Nu ik nog een keer kijk zou ik bijna zeggen dat het water erin geshopped is, de reflectie erin klopt niet met wat ik aan de horizon zou verwachten bij een dergelijke zonsondergang.
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_en_IrisBekijk bericht
Waarom weet ik niet, maar het water doet onnatuurlijk aan, alsof de helderheid ervan opgeschroefd is of dat er een of ander zachtmakend filtertje op is losgelaten?
Nu ik nog een keer kijk zou ik bijna zeggen dat het water erin geshopped is, de reflectie erin klopt niet met wat ik aan de horizon zou verwachten bij een dergelijke zonsondergang.
Misschien zoek ik spijkers op laag water? :P
ik zie niets verkeerd aan dit water ,ik zie mooi de weerschijn van het licht ,miss is het wel iets helderder gemaakt ,(of blend) maar in werkelijkheid als de zon nog maar net aan de horizon staat is het ook nog niet donker ,dus voor mij een zeer mooie foto met berekende compo
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_en_IrisBekijk bericht
Misschien zoek ik spijkers op laag water? :P
Als de toon goed is, niet aarzelen om een mening te geven, of een vraag te stellen .
Ik denk dat de sluitertijd een beetje tussen mal en dwaas is. Waarschijnlijk zie je liever golfjes met een snelle sluitertijd ?
Nu ik voor de 2e keer kijk, zie ik wel een holle horizon.
Comment