Even tussen de feestvierders wat fotokes genomen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang San Antonio
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang San Antonio
Mooi sfeerbeeld met het jacht op de juiste plaats in de foto
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Zeker mooi sfeerbeeld en kleuren.
In mijn kijkbeweging (jacht- mooie wolk) blijf ik even hangen aan het vliegtuigstreepje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie ondergang met fijne kleurtjes..
Misschien een idee de foto te spiegelen..Dan staat de boot links, en van nature kijk je toch van links naar rechts..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Waarom weet ik niet, maar het water doet onnatuurlijk aan, alsof de helderheid ervan opgeschroefd is of dat er een of ander zachtmakend filtertje op is losgelaten?
Nu ik nog een keer kijk zou ik bijna zeggen dat het water erin geshopped is, de reflectie erin klopt niet met wat ik aan de horizon zou verwachten bij een dergelijke zonsondergang.
Misschien zoek ik spijkers op laag water? :P
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_en_Iris Bekijk berichtWaarom weet ik niet, maar het water doet onnatuurlijk aan, alsof de helderheid ervan opgeschroefd is of dat er een of ander zachtmakend filtertje op is losgelaten?
Nu ik nog een keer kijk zou ik bijna zeggen dat het water erin geshopped is, de reflectie erin klopt niet met wat ik aan de horizon zou verwachten bij een dergelijke zonsondergang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_en_Iris Bekijk berichtWaarom weet ik niet, maar het water doet onnatuurlijk aan, alsof de helderheid ervan opgeschroefd is of dat er een of ander zachtmakend filtertje op is losgelaten?
Ik denk dat de sluitertijd een beetje tussen mal en dwaas is. Waarschijnlijk zie je liever golfjes met een snelle sluitertijd ?
Nu ik voor de 2e keer kijk, zie ik wel een holle horizon.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment