Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vicky
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    iedereen bedankt voor de fijne reacties

    Ik zal al de pano's van de Lofoten in een aparte map op mijn website zetten dan kunnen jullie die in het groot bekijken want dropbox lukt bij mij niet
    Ik zet wel een link bij een volgende topic.

    Leave a comment:


  • Frakske
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Prachtig beeld hoor

    Leave a comment:


  • Johan1956
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Een mooie pano, die het zeker verdient om wat groter te bekijken.

    Leave a comment:


  • Iegienie
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    over de foto : ik vind het een mooie locatie, ferm panorama, maar het kerkjetorentje valt imho een klein beetje te veel 'achterover' of "naar rechts" ?

    Leave a comment:


  • Iegienie
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Vicky,

    Ik gebruik dropbox. Is eigenlijk een superhandig ding. Je foto's staan op je eigen schijf, op al je computers (als je er meerdere hebt) waar je dropbox op geinstalleerd hebt komen automatisch al je foto's te voorschijn (gewoon onder de dropbox directory), en je kan op het forum gemakkelijk een link plaatsen naar je foto's. Ze worden gewoon getoond 'as is' want het is niet meer dan wat extra beschikbare diskruimte.
    De eerste keer is het wat zoekwerk (share link creeren, die kopieren, de www veranderen in dl - iemand plaatste hier ergens op het forum een handige handleiding), maar daarna werkt het grandioos simpel en betrouwbaar.


    En het is voor de eerste 2 gig gratis, meen ik me te herinneren.

    Leave a comment:


  • Vicky
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Mijn foto's om op het form te laten zien staan op Photobucket en die verkleinen automatisch de foto's ook al upload ik een groter formaat.
    Iemand een tip op welke site ik de foto's kan linken en die de foto's niet verkleinen.
    Merciekes

    Leave a comment:


  • Sieg
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Zeer mooie pano hoor Vicky en een prachtig landschap
    Maar inderdaad een opname zoals deze verdient het om groter te mogen bekijken

    grts
    Sieg

    Leave a comment:


  • jos82
    reageerde
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Heel mooi om het prachtige landschap erbij te nemen...Zou hem zeker ook wel wat groter willen zien..
    Ik zet hem altijd op mijn uploadsite in groter formaat, en post dan hier de link.

    Leave a comment:


  • het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Dit is hetzelfde kerkje als in de topic bij architectuur maar hier heb ik het berglandschap bij in de foto genomen.
    Hopelijk is het formaat groot genoeg om de foto te beoordelen, anders graag tips om het in groter formaat op het forum te krijgen.



    Last edited by Vicky; 28 juni 2016, 09:42.
Working...
X