Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik volg hier heel zeker al de positieve reacties maar echter een opmerking zonder te willen muggenziften
maar volgens mijn mening helt het wateroppervlak ietsje naar links.
Mvg Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Ik volg hier heel zeker al de positieve reacties maar echter een opmerking zonder te willen muggenziften
maar volgens mijn mening helt het wateroppervlak ietsje naar links.
Mvg Katrien
Katrien het kan de indruk geven dat de foto helt naar links maar aan de linkerkant ligt nog een eilandje en dus gaat de lijn van het water in de fjord niet tot aan de zijkant van de foto.
Mooie overzichtsplaat, zuiver en fraaie kleuren. Kan je uitleg wat de horizon betreft best begrijpen maar voor mij staat deze toch een beetje schuin naar links.
wat ook leuk is, dat is je twee recente foto's die je hier getoond hebt, anders zijn, maar toch gelijkaardig opgebouwd. Ikzelf hou wel van serietjes van foto's.
Comment