Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflexie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] reflexie

    Bray-Dunes
    grote versie

    ik zal iets minder aanwezig zijn in deze rubriek de komende tijd daar het macroseizoen bezig is
    dank om te kijken

  • #2
    Re: reflexie

    De uitlichting lijkt op een zaalpodium. De sfeer vind ik prachtig maar voor mij iets te overdreven om realistisch te zijn.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: reflexie

      zalig !

      niet realistisch ? who cares ?
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: reflexie

        Realistisch of niet, het is het resultaat dat telt
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: reflexie

          Mooi moment te pakken met die zonneharp Patrick

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: reflexie

            prachtig...

            Comment


            • #7
              Re: reflexie

              Mooie sfeerfoto en bewerking
              MVG. Hugo

              Comment


              • #8
                Re: reflexie

                Heel mooi..
                Subliem licht, dreigende wolken en dan nog fraaie ribbels en reflecties...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: reflexie

                  Heerlijk surrealisme!

                  Comment


                  • #10
                    Re: reflexie

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    De uitlichting lijkt op een zaalpodium. De sfeer vind ik prachtig maar voor mij iets te overdreven om realistisch te zijn.
                    Voor mij hoeft een foto ook niet realistisch te zijn. De compositie van deze foto vind ik knap en ook een prachtig moment. Het geheel vind ik te contrastrijk en hard overkomen (maar misschien was dat wel de realiteit )
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: reflexie

                      schitterende opname.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: reflexie

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        De uitlichting lijkt op een zaalpodium. De sfeer vind ik prachtig maar voor mij iets te overdreven om realistisch te zijn.
                        ik heb natuurlijk hier wat extra suspense in de opname gestoken door het contrast en de kleuren wat te benadrukken ,hoewel het grotendeels komt door wat onder te belichten ,het licht was hier in dit geval heel hard zoals je vaak hebt tussen 2 buien door ,door wat onder te belichten kreeg ik de hooglichten onder controle maar in tegenstelling worden dan de donkere delen nog sterker benadrukt waardoor je een zeer contrastrijke opname verkrijgt ,dus heel veel moest ik er niet meer aan doen alleen het geheel wat warmer gemaakt om de avondsfeer wat te benadrukken en nog wat extra contrast voor de dynamiek
                        dank voor jullie fijne reacties en het meedenken

                        Comment


                        • #13
                          Re: reflexie

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          ik heb natuurlijk hier wat extra suspense in de opname gestoken door het contrast en de kleuren wat te benadrukken ,hoewel het grotendeels komt door wat onder te belichten ,het licht was hier in dit geval heel hard zoals je vaak hebt tussen 2 buien door ,door wat onder te belichten kreeg ik de hooglichten onder controle maar in tegenstelling worden dan de donkere delen nog sterker benadrukt waardoor je een zeer contrastrijke opname verkrijgt ,dus heel veel moest ik er niet meer aan doen alleen het geheel wat warmer gemaakt om de avondsfeer wat te benadrukken en nog wat extra contrast voor de dynamiek
                          dank voor jullie fijne reacties en het meedenken
                          Geen probleem Patrick, ik weet wel hoe je een gevoel bewerkt in een beeld maar ik blijf bij mijn visie en gevoelens ongeacht wie of wat. En ik wist ook al wat voor reacties erop gingen komen hoor, ben nieuwsgierig voor de toekomst met sommige opmerkingen !
                          Nog een fijn verlof en prachtige foto's bij je thuiskomst.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: reflexie

                            prachtige plaat - geweldig mooi licht
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: reflexie

                              dank voor de verdere reacties

                              Comment

                              Working...
                              X