Update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Avond op het strand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Avond op het strand
Goed gekozen compo en leuk met die lichtjes allemaal
Ik heb zo het gevoel alsof de opname te sterk is bewerkt, weet niet goed wat ik er juist in zie
Spijtig natuurlijk van al die voetstappen, die zorgen voor redelijk wat onrust op het strand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtGoed gekozen compo en leuk met die lichtjes allemaal
Ik heb zo het gevoel alsof de opname te sterk is bewerkt, weet niet goed wat ik er juist in zie
Spijtig natuurlijk van al die voetstappen, die zorgen voor redelijk wat onrust op het strand
grts
Sieg
Bedankt Sieg, behalve wat perspectiefcorrectie en naverscherping is hier geen enkele bewerking toegepast. Foto is wel genomen met een ND 6 stops filter, wat zorgt voor warmere kleuren, die ik deze keer niet heb geneutraliseerd. Het kleureffect op het strand en de golven komt gedeeltelijk door de straatverlichting, wat contrasteert met het effect van het "blauwe uurtje". De twee verschillende kleurtemperaturen geven dit ietwat vreemde effect, wat de bedoeling was.
Update geplaatst met minder voetstappen.Last edited by Fotoshooter; 22 mei 2016, 10:16.
Comment
-
Mooie kleuren en goed gekozen compo idd
De voetstappen storen mij niet echt.
mvg Christophe
Comment
-
-
-
Mooi kuiswerk gedaan, knap dat je dit zo proper hebt gekregen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
interessante foto.
vind die foto zonder de voetstappen nogal confronterend. geef me maar het origineel.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment