Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed gekozen compo en leuk met die lichtjes allemaal
Ik heb zo het gevoel alsof de opname te sterk is bewerkt, weet niet goed wat ik er juist in zie
Spijtig natuurlijk van al die voetstappen, die zorgen voor redelijk wat onrust op het strand
Goed gekozen compo en leuk met die lichtjes allemaal
Ik heb zo het gevoel alsof de opname te sterk is bewerkt, weet niet goed wat ik er juist in zie
Spijtig natuurlijk van al die voetstappen, die zorgen voor redelijk wat onrust op het strand
grts
Sieg
Bedankt Sieg, behalve wat perspectiefcorrectie en naverscherping is hier geen enkele bewerking toegepast. Foto is wel genomen met een ND 6 stops filter, wat zorgt voor warmere kleuren, die ik deze keer niet heb geneutraliseerd. Het kleureffect op het strand en de golven komt gedeeltelijk door de straatverlichting, wat contrasteert met het effect van het "blauwe uurtje". De twee verschillende kleurtemperaturen geven dit ietwat vreemde effect, wat de bedoeling was.
Comment