Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie, hooglichten in de lucht misschien nog een klein beetje temperen. moeilijk om zeker te zijn maar ik heb het gevoel dat je horizon niet rechtstaat.
De kleur en detail is vooral heel mooi naar voren gebracht in de rotsen. Ook mooi hoe wolken rond de rotsen "spelen".
Compo moest ik even aan wennen, zo half/half. Volg over de hooglichten, maar lijkt me moeilijk te repareren.
De keuze van de compo vind ik dan weer schitterend
Voor mij zeker een hele knappe opname met veel diepte
De hooglichten in de wolken kunnen inderdaad nog naar beneden
Niets op aan te merken, de sfeer is schitterend zou deze niet temperen. De compo is wat agressief van presentatie en hierdoor dus gevoelig. De kleuren zijn fris. Heel mooie foto
Het is inderdaad moeilijk te zien maar ik denk toch dat de horizon recht staat :-)
De raw file in Capture one gaf geen hooglicht-waarschuwingen en ik vond dat licht in de wolken wel leuk. Nu een update geplaatst waar ik iets van die wolken heb terug gehaald, Beter zo?
Comment