Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De diepte worden we hierin getrokken en dat is een sterk punt bij deze. Een puntje van een boei in de verre verte is net nog zichtbaar. Mooi afgewerkt.
Plaatje dat volledig klopt.
Mooi hoe het blauwe van de lucht en de zee doorbroken wordt door dat streepje oranje.
LE ideaal toegepast met nog voldoende detail in de lucht waardoor je echt naar het midden gezogen wordt.
Kijk nog maar eens goed in uw archief, misschien zitten er nog zo'n pareltjes tussen.
Als ik het als een bier zou beoordelen , zou ik zeggen : Een met karakter !
Dat is meestal de omschrijving van een bier dat geen allemansvriend is, maar een voor fijnproevers.
deze vind ik mooi en eens iets anders van je met die harde contrasten ,maar ik denk wel dat je dit weet dat ik val voor je foto's met die typische zachte uitstraling ,deze blijven mijn favorieten ,al is het leuk om eens iets gedurfder uit de hoek te komen
Laat je archieven maar komen ! Zoals je weet ben ik geen voorstander van bevroren water (in realiteit wel) maar deze kan ik best smaken en dit bijzonder door de donkere sfeer die het beeld hierdoor een andere inhoud geeft. Knap
deze vind ik mooi en eens iets anders van je met die harde contrasten ,maar ik denk wel dat je dit weet dat ik val voor je foto's met die typische zachte uitstraling ,deze blijven mijn favorieten ,al is het leuk om eens iets gedurfder uit de hoek te komen
Is idd zo dat ik een wat hardere bewerking toepast op bepaalde foto's....maar niet allemaal. De zachte foto's zullen zacht blijven
Comment