Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel goed van sfeer en compo. Komt goed over in zwartwit. NB. Het zwart is dichtgelopen en krijg dus onderaan geen enkele doortekening, hoe subtiel ook (ben hier dus niet mee akkoord). Op deze wijze heb ik hier al een paar keer dergelijke opmerking moeten incasseren. Zou het te wijten zijn aan mijn naam ?
Moest dit even kwijt Frans.
NB. Het zwart is dichtgelopen en krijg dus onderaan geen enkele doortekening, hoe subtiel ook (ben hier dus niet mee akkoord). Op deze wijze heb ik hier al een paar keer dergelijke opmerking moeten incasseren. Zou het te wijten zijn aan mijn naam ?
Moest dit even kwijt Frans.
een verwachtte reactie uit een onverwachte hoek ...
Als een boom "silhouet" mag zijn zonder doortekening dan mag de kant van een holle weg die eigenlijk nog minder licht kan vangen dan die boom dat even goed zijn voor mijn part.
En die naam ... G.R. doet mij onbewust aan grollen denken, zou 't dat kunnen zijn ?
Bedankt voor de reacties
Dit in een mooie zeg. Even wat tijd genomen voor deze. Veel detail in de wolken te zien en het silhouet van de boom mooi voor de wolken en ruimte in de lucht er naast. Prachtig.
Wel een idee of deze wat rechter zou moeten staan want nu gaat alles een beetje af naar rechts en de boom ook. Laat het je zelf over.
Dit in een mooie zeg. Even wat tijd genomen voor deze. Veel detail in de wolken te zien en het silhouet van de boom mooi voor de wolken en ruimte in de lucht er naast. Prachtig.
Wel een idee of deze wat rechter zou moeten staan want nu gaat alles een beetje af naar rechts en de boom ook. Laat het je zelf over.
Gr, Daniel.
Is wel met de waterpas gemaakt en daar staat alles idd. wat schuin maar voor het beeld is het wel beter dat ik het dan toch maar rechter zet, er is niks dat de kijkler het tegendeel laat vermoeden hé
Ik pas dat zo aan zie Daniel.
een verwachtte reactie uit een onverwachte hoek ...
Als een boom "silhouet" mag zijn zonder doortekening dan mag de kant van een holle weg die eigenlijk nog minder licht kan vangen dan die boom dat even goed zijn voor mijn part.
En die naam ... G.R. doet mij onbewust aan grollen denken, zou 't dat kunnen zijn ?
Bedankt voor de reacties
Frans, je begrijpt me precies verkeerd ? Heb deze opmerking gemaakt naar anderen toe, niet naar jou want vind deze weergave perfect ! Zit er 't nu in of moet ik eens naar Lubbeek komen...
Frans, je begrijpt me precies verkeerd ? Heb deze opmerking gemaakt naar anderen toe, niet naar jou want vind deze weergave perfect ! Zit er 't nu in of moet ik eens naar Lubbeek komen...
Ik had dat meteen zo begrepen Raymond maar mijn reactie was blijkbaar voor interpretatie vatbaar
Misschien kom ik wel eens in Haacht langs
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
ge moet ondertussen al wel 100 kg wegen met al dat brood...
7 kleinkinderen, vakantie ---> mee-eters hé
ik moet al eens meer naar de bakker dan
Comment