Een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Een beetje herbronnen en niet stil gezeten op gebied van fotografie.
Voor deze opname waarvoor ik moest rekening houden met het tij en dit kon maar telkens ongeveer drie uur en vijfenveertig minuten na hoog water
en enkel 's avonds omdat er rekening werd gehouden na ondergaande zon en het licht goed zou zijn. Ben er drie maal voor geweest over een lange periode
maar telkens geen licht dat goed was voor het zicht dat ik wilde hebben. Toch opnames gemaakt om te zien wat mogelijk was gezien de verre afstand
van de waterlijn tot het beeld maar niet tevreden. De vierde keer was het raak. Later dan dit tijdstip komt het beeld te hoog boven water en is er meer van
de golfbreker te zien. Ook te tijd voor deze opname is zeer kort want het tij gaat snel af en het licht gaat ook snel richting de nacht.
Het is er wel genieten van de stilte en geen mens te zien op dit late uur een stuk voorbij de laatste bebouwing langs de dijk van Knokke richting het Zwin.
Bedankt voor het kijken.
Gr, Daniel.
Comment