eentje van tijdens de reis naar Slovenië.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lake Bohinj
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lake Bohinj
zalige opname, de horizon, de lucht, het licht (vooral dat licht in het water), de wolken in het water, de bergkam die naar beneden loopt, de steentjes. bene bene !!!mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
Heel mooie opname van een schitterend landschap Kristof
De golfjes links onderaan zijn wel heel apart, mooie reflectie erin
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
heerlijke opname, zeer knappe reflectie en alles op de juiste plaats !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe golfjes links onderaan zijn wel heel apart, mooie reflectie erin
voor deze opname heb ik me nog mogen haasten ook!
ff de situatie schetsen:
achter me loopt de bergkam volledig dicht, dit was het einde van het dal waar we ook gelogeerd zaten (paar 100m van de plaats van de opname).
we waren die dag elders een uitstap gaan maken en toen we terug reden naar ons hotelletje was het al vrij laat en ik zag al in de verte dat de zon bijna achter de bergen was gezakt, dus ik ff goed gas gegeven met de wagen en een sprintje geplaatst tot aan het meer (toch nog een eindje van de straat) om dan vlug vlug nog het laatste zonlicht op het meer en de bergen er rond te kunnen vangen.
van het ochtendlicht heb ik jammer genoeg geen opnames kunnen maken op die plaats want elke ochtend ligt daar een heel dikke mist over het meer.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtheerlijke opname, zeer knappe reflectie en alles op de juiste plaats !!
Comment
-
Prachtig Kristof...Vooral ook de uitgekiende compo waar duidelijk over is nagedacht...De wolken in de reflectie precies ook om de steen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtJe wordt in sneltreinvaart de foto ingezogen. De overige complimenten waren al gegeven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Mooi sereen beeld, die 2 rotsen in het water houden het geheel in balans. De golfjes in het water zijn inderdaad erg mooi.
Comment
-
Zeer mooi landschap dat koelte en rust uitstraalt. Heerlijk beeld.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
Comment