Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zalige opname, de horizon, de lucht, het licht (vooral dat licht in het water), de wolken in het water, de bergkam die naar beneden loopt, de steentjes. bene bene !!!
De golfjes links onderaan zijn wel heel apart, mooie reflectie erin
er stapte toen net rechts van me een man in het water waardoor de golfjes tevoorschijn kwamen, ideaal voor de opname, dank je wel meneer in het water
voor deze opname heb ik me nog mogen haasten ook!
ff de situatie schetsen:
achter me loopt de bergkam volledig dicht, dit was het einde van het dal waar we ook gelogeerd zaten (paar 100m van de plaats van de opname).
we waren die dag elders een uitstap gaan maken en toen we terug reden naar ons hotelletje was het al vrij laat en ik zag al in de verte dat de zon bijna achter de bergen was gezakt, dus ik ff goed gas gegeven met de wagen en een sprintje geplaatst tot aan het meer (toch nog een eindje van de straat) om dan vlug vlug nog het laatste zonlicht op het meer en de bergen er rond te kunnen vangen.
van het ochtendlicht heb ik jammer genoeg geen opnames kunnen maken op die plaats want elke ochtend ligt daar een heel dikke mist over het meer.
Comment