Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ondergelopen beemden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ondergelopen beemden

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Ondergelopen beemden

ik mis hier een beetje een scherptegevoel al zal gezien diafragma en sluitersnelheid nochtans wel ok zijn op dat gebied.
    De tonaliteit spreekt mij ook niet zo aan.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      ik mis hier een beetje een scherptegevoel al zal gezien diafragma en sluitersnelheid nochtans wel ok zijn op dat gebied.
      De tonaliteit spreekt mij ook niet zo aan.
      Bedankt voor je reactie en snap je persoonlijk gevoel wel hierbij. Maar het softe en tonaliteit zijn hier zeer bewuste keuzes van mezelf om een zekere rust en sfeer te brengen
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

Comment

Niet direct mijn favoriet, maar als je er wat langer naar kijkt, toch speciaal, beetje abstract...
        Tis eens iets anders, en dat juich ik alleen maar toe
        mvg Christophe

Comment

Heel apart op deze manier, niet echt m'n ding die onscherpte bij dit onderwerp

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik kan de gemengde gevoelens alleen maar onderschrijven.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

doet me denken aan van de grijze donkere duistere winterdagen met structuurloos laaghangend wolkendek (al zou het kunnen dat de lucht op je foto eigenlijk niet bewolkt is ?)
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Qua dromerig beeld vind ik dit niet slecht.
                Of het de juiste keuze is om dit onderwerp zo weer te geven laat ik in het midden maar er is nu eenmaal zoiets als artistieke vrijheid
                Het is een verdienstelijke foto wat mij betreft.
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

De foto zelf vind ik goed....de bewerking en kleuren vind ik minder. Maar das smaak hé!
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Dank voor al de reacties. Dat de gevoelens gemengd zijn zijn vind ik eigenlijk prima. Een foto moet niet altijd voor de hand liggen, dat hij gevoel oproept vind ik wel belangrijk. Voor mij dus geslaagd . Vind de foto zelf er wat ouderwets uitzien maar dat past dan wel weer voor mij bij dit soort landschap.
                    Groeten
                    Kurt

Comment

Dat de sfeer voor u een heel goed gevoel oproept lijkt me het aller belangrijkst...Mijn smaak is het ook niet helemaal deze afwerking, foto wel...Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders zou het een saaie bedoeling zijn..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

Comment

denk dat deze op groot canvas aan de muur beter tot zijn recht zou komen.
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

Comment

Ik vond het ook moeilijk om een mening te vormen.
                          Eerst vond ik het maar niets. Maar als ik hem met nieuwe ogen bekijk, eerder abstract en somber, dan vind ik hem wel heel sterk. Maar ik zou dan wel nog iets verder gaan met bewerken. (eventueel nog meer ruis, structuur, rechthoekige vignetering en sepia tint toevoegen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            De foto zelf vind ik goed....de bewerking en kleuren vind ik minder. Maar das smaak hé!
                            zo omschrijf ik het ook ,en idd dat is smaak hè

Comment

Working...
                            X