Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ondergelopen beemden
Collapse
X
-
Ondergelopen beemden
Labels: Geen
-
-
Re: Ondergelopen beemden
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtik mis hier een beetje een scherptegevoel al zal gezien diafragma en sluitersnelheid nochtans wel ok zijn op dat gebied.
De tonaliteit spreekt mij ook niet zo aan.
Comment
-
Niet direct mijn favoriet, maar als je er wat langer naar kijkt, toch speciaal, beetje abstract...
Tis eens iets anders, en dat juich ik alleen maar toe
mvg Christophe
Comment
-
Heel apart op deze manier, niet echt m'n ding die onscherpte bij dit onderwerp
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
doet me denken aan van de grijze donkere duistere winterdagen met structuurloos laaghangend wolkendek (al zou het kunnen dat de lucht op je foto eigenlijk niet bewolkt is ?)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Qua dromerig beeld vind ik dit niet slecht.
Of het de juiste keuze is om dit onderwerp zo weer te geven laat ik in het midden maar er is nu eenmaal zoiets als artistieke vrijheid
Het is een verdienstelijke foto wat mij betreft.
Comment
-
De foto zelf vind ik goed....de bewerking en kleuren vind ik minder. Maar das smaak hé!
Comment
-
Dank voor al de reacties. Dat de gevoelens gemengd zijn zijn vind ik eigenlijk prima. Een foto moet niet altijd voor de hand liggen, dat hij gevoel oproept vind ik wel belangrijk. Voor mij dus geslaagd. Vind de foto zelf er wat ouderwets uitzien maar dat past dan wel weer voor mij bij dit soort landschap.
Comment
-
Dat de sfeer voor u een heel goed gevoel oproept lijkt me het aller belangrijkst...Mijn smaak is het ook niet helemaal deze afwerking, foto wel...Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders zou het een saaie bedoeling zijn..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
denk dat deze op groot canvas aan de muur beter tot zijn recht zou komen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Ik vond het ook moeilijk om een mening te vormen.
Eerst vond ik het maar niets. Maar als ik hem met nieuwe ogen bekijk, eerder abstract en somber, dan vind ik hem wel heel sterk. Maar ik zou dan wel nog iets verder gaan met bewerken. (eventueel nog meer ruis, structuur, rechthoekige vignetering en sepia tint toevoegen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtDe foto zelf vind ik goed....de bewerking en kleuren vind ik minder. Maar das smaak hé!
Comment
Comment