Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Golden Tree

    eentje van tijdens de reis naar Slovenië.
    voor alle zekerheid, dit is één beeld, geen photoshoptoestanden deze keer





    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Golden Tree

    binnenkort, lente !

    mooi met het aanwezige en afwezige licht gespeeld. de boom sprankelt fantastisch, en mag imho zeker staan waar ie staat !
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Golden Tree

      prachtig Kristof mooie kleuren en mooi die mist in de bergen

      Comment


      • #4
        Re: Golden Tree

        Wat een prachtige lichtval had je hier zeg...De boom centraal is hier ook echt een hele goede keuze....De lucht en de bergen in de achtergrond laten de boom nog extra er uit springen...
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Golden Tree

          Mooie opname met een goede compo
          Apart hoe het achteraan zo zwaar bewolkt is en hier vooraan volop in het zonnetje staat

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Golden Tree

            Heel mooi, prachtige kleuren en het voelt gewoon alsof de zon je gezicht schijnt.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Golden Tree

              misschien nog een woordje uitleg over de opname,
              deze boom bevindt zich in de prachtige logarska dolina vallei in Slovenië (moet je zeker eens googlen),
              het was nogal zwaar bewolkt die dag waardoor ik niet zoveel foto's hebben kunnen maken aldaar,
              tot plots tijdens het terug wandelen naar de wagen de zon er heel soms en heel plaatselijk begon door te breken.
              toen ik omkeek zag ik dat de zon op de boom begon te schijnen en de groene wei met de gele bloemen errond mee oplichtte.
              ik moest wel een eind lopen want de boom staat heel ver in een grote wei, heb nog vlug vlug een paar foto's kunnen maken en weg was de zon, maar het was gelukt
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Golden Tree

                Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                misschien nog een woordje uitleg over de opname,
                deze boom bevindt zich in de prachtige logarska dolina vallei in Slovenië (moet je zeker eens googlen),
                het was nogal zwaar bewolkt die dag waardoor ik niet zoveel foto's hebben kunnen maken aldaar,
                tot plots tijdens het terug wandelen naar de wagen de zon er heel soms en heel plaatselijk begon door te breken.
                toen ik omkeek zag ik dat de zon op de boom begon te schijnen en de groene wei met de gele bloemen errond mee oplichtte.
                ik moest wel een eind lopen want de boom staat heel ver in een grote wei, heb nog vlug vlug een paar foto's kunnen maken en weg was de zon, maar het was gelukt
                Super !
                DAT is de fotografie waar ikzelf van hou en die ik graag doe. Je laten overvallen door de lichtsituatie, wel wetende dat een goede fotograaf achter zich kijkt, en dat moment ziet (aankomen) en er dan naar toe spurt en knappa, hebbeus.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Golden Tree

                  Mooi zo'n moment. De helderheid en kleuren spatten er dan vanaf. De boom staat prachtig in het midden, en sluit keurig aan met het lijnenspel van de achtergrond.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Golden Tree

                    Prachtig geplaat, mooie compo en kleurencontrast!
                    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Golden Tree

                      Deze is prachtig! Die boom zo mooi belicht! De schaduw...de helderheid in je foto en dan nog die achtergrond.....een heel knap geheel!
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Golden Tree

                        Fantastish! Dit is er één uit duizend.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Golden Tree

                          Heel mooi Kristof !
                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Golden Tree

                            We worden momenteel verwend met prachtige boomplaatjes op dit forum. Prachtig licht!
                            https://www.behance.net/Lynx1966

                            Comment


                            • #15
                              Re: Golden Tree

                              hartelijk dank voor alle leuke reacties
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

                              Comment

                              Working...
                              X