Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat een prachtige lichtval had je hier zeg...De boom centraal is hier ook echt een hele goede keuze....De lucht en de bergen in de achtergrond laten de boom nog extra er uit springen...
misschien nog een woordje uitleg over de opname,
deze boom bevindt zich in de prachtige logarska dolina vallei in Slovenië (moet je zeker eens googlen),
het was nogal zwaar bewolkt die dag waardoor ik niet zoveel foto's hebben kunnen maken aldaar,
tot plots tijdens het terug wandelen naar de wagen de zon er heel soms en heel plaatselijk begon door te breken.
toen ik omkeek zag ik dat de zon op de boom begon te schijnen en de groene wei met de gele bloemen errond mee oplichtte.
ik moest wel een eind lopen want de boom staat heel ver in een grote wei, heb nog vlug vlug een paar foto's kunnen maken en weg was de zon, maar het was gelukt
misschien nog een woordje uitleg over de opname,
deze boom bevindt zich in de prachtige logarska dolina vallei in Slovenië (moet je zeker eens googlen),
het was nogal zwaar bewolkt die dag waardoor ik niet zoveel foto's hebben kunnen maken aldaar,
tot plots tijdens het terug wandelen naar de wagen de zon er heel soms en heel plaatselijk begon door te breken.
toen ik omkeek zag ik dat de zon op de boom begon te schijnen en de groene wei met de gele bloemen errond mee oplichtte.
ik moest wel een eind lopen want de boom staat heel ver in een grote wei, heb nog vlug vlug een paar foto's kunnen maken en weg was de zon, maar het was gelukt
Super !
DAT is de fotografie waar ikzelf van hou en die ik graag doe. Je laten overvallen door de lichtsituatie, wel wetende dat een goede fotograaf achter zich kijkt, en dat moment ziet (aankomen) en er dan naar toe spurt en knappa, hebbeus.
Mooi zo'n moment. De helderheid en kleuren spatten er dan vanaf. De boom staat prachtig in het midden, en sluit keurig aan met het lijnenspel van de achtergrond.
Comment