Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Snow

Proficiat Ingrid, sfeervolle impressie
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Gefeliciteerd !!
      Mvg.

Comment

Proficiat met je HoF.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Proficiat met de Hof Ingrid
          mvg Christophe

Comment

Proficiat met je HoF
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Dit soort fotografie komt hier, helaas, te weinig aan bod vind ik. Ik vraag al jaren dat men hiervoor een categorie "Creatieve Edit" zou toevoegen. Mijn persoonlijke mening uiteraard.
              Dus: toch fijn dat deze foto weerhouden werd. Proficiat.
              mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Dikke proficiat met deze hele mooie HOF Ingrid..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

Comment

Wat fijn dat deze het toch tot in de HOF geschopt heeft, ondanks de kleine controverse

@ Dzumbo: "Creative Edit" is volgens mij een term die gebruikt wordt voor creatieve nabewerking, dus lijkt me ook niet gepast voor dit soort foto's. Voor mij maakt het overigens niet uit waar ik ze kwijt kan, hoor

Hartelijk dank voor de reacties!

Ingrid.
                  Ingrid Vekemans Photography
                  Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                  http://www.ingridvekemans.com

Comment

Deze had ik ergens mislopen dus nog niet gezien.
                    Proficiat met je welverdiende HoF.

Gr, Daniel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                      Wat fijn dat deze het toch tot in de HOF geschopt heeft, ondanks de kleine controverse

@ Dzumbo: "Creative Edit" is volgens mij een term die gebruikt wordt voor creatieve nabewerking, dus lijkt me ook niet gepast voor dit soort foto's. Voor mij maakt het overigens niet uit waar ik ze kwijt kan, hoor

Hartelijk dank voor de reacties!

Ingrid.
                      Hoi Ingrid,

Geen echte controverse hoor, maar op SC mogen we ons gedacht zeggen he.
                      Anders is het de moeite niet om hier iets te posten, er zijn al genoeg "Hoera Hoera Hoera" sites op het web.

Ik vind het net de grote meerwaarde van dit forum dat men zijn eigen gedacht kan, zelfs moet, zeggen over een foto, en dat men ook durft zijn negatieve gedachten te zeggen zonder problemen achteraf.

Ik ben dat wat gewoon moeten worden, maar eigenlijk is het echt wel leerrijk.

Dus : blijf maar lekker parkinsonfoto's maken.

Groetjes,
                      Pieter.
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                        Hoi Ingrid,

Geen echte controverse hoor, maar op SC mogen we ons gedacht zeggen he.
                        Anders is het de moeite niet om hier iets te posten, er zijn al genoeg "Hoera Hoera Hoera" sites op het web.

Ik vind het net de grote meerwaarde van dit forum dat men zijn eigen gedacht kan, zelfs moet, zeggen over een foto, en dat men ook durft zijn negatieve gedachten te zeggen zonder problemen achteraf.

Groetjes,
                        Pieter.
                        Beste Pieter

Helemaal met je eens. Ik denk ook niet dat ik iets gezegd heb om het tegendeel te beweren.

Grt

Ingrid.
                        Last edited by IngridVekemansPhoto; 27 januari 2016, 09:40.
                        Ingrid Vekemans Photography
                        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                        http://www.ingridvekemans.com

Comment

Proficiat met de Hof.
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
                          X