Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dit soort fotografie komt hier, helaas, te weinig aan bod vind ik. Ik vraag al jaren dat men hiervoor een categorie "Creatieve Edit" zou toevoegen. Mijn persoonlijke mening uiteraard.
Dus: toch fijn dat deze foto weerhouden werd. Proficiat.
Wat fijn dat deze het toch tot in de HOF geschopt heeft, ondanks de kleine controverse
@ Dzumbo: "Creative Edit" is volgens mij een term die gebruikt wordt voor creatieve nabewerking, dus lijkt me ook niet gepast voor dit soort foto's. Voor mij maakt het overigens niet uit waar ik ze kwijt kan, hoor
Hartelijk dank voor de reacties!
Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Wat fijn dat deze het toch tot in de HOF geschopt heeft, ondanks de kleine controverse
@ Dzumbo: "Creative Edit" is volgens mij een term die gebruikt wordt voor creatieve nabewerking, dus lijkt me ook niet gepast voor dit soort foto's. Voor mij maakt het overigens niet uit waar ik ze kwijt kan, hoor
Hartelijk dank voor de reacties!
Ingrid.
Hoi Ingrid,
Geen echte controverse hoor, maar op SC mogen we ons gedacht zeggen he.
Anders is het de moeite niet om hier iets te posten, er zijn al genoeg "Hoera Hoera Hoera" sites op het web.
Ik vind het net de grote meerwaarde van dit forum dat men zijn eigen gedacht kan, zelfs moet, zeggen over een foto, en dat men ook durft zijn negatieve gedachten te zeggen zonder problemen achteraf.
Ik ben dat wat gewoon moeten worden, maar eigenlijk is het echt wel leerrijk.
Geen echte controverse hoor, maar op SC mogen we ons gedacht zeggen he.
Anders is het de moeite niet om hier iets te posten, er zijn al genoeg "Hoera Hoera Hoera" sites op het web.
Ik vind het net de grote meerwaarde van dit forum dat men zijn eigen gedacht kan, zelfs moet, zeggen over een foto, en dat men ook durft zijn negatieve gedachten te zeggen zonder problemen achteraf.
Groetjes,
Pieter.
Beste Pieter
Helemaal met je eens. Ik denk ook niet dat ik iets gezegd heb om het tegendeel te beweren.
Comment