.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een groene oase
Collapse
X
-
-
Re: Een groene oase
voor mijn persoonlijke smaak een beetje overbewerkt. gras te groen, zon uitgebrand, lucht te donker.
heb geprobeerd door te klikken naar de flickr versie, maar die staat private ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
De compo zegt me niet bijster veel, scherpte ontbreekt, de 'groene oase' is radioactief groen, er zijn duidelijke bewerkingssporen te zien en een uitgebrande lucht fix je niet door er simpelweg een graduele filter of iets dergelijks over te plaatsen.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Totaal niet mijn ding...Ik zou eens een paar opnames maken en deze te blenden...Zoek eens op Youtube naar Exposure blend...Er zal een nieuwe wereld opengaan.....Geloof mij.
Ik moedig deze poging aan maar als resultaat huiver ik wel een beetje bij het zien van het resultaat..
Wees niet te snel tevreden zou ik zeggen want dit is Showcase waar je harde kritieken kan krijgen...en daar kan je alleen van leren.
Comment
-
fotografie en dan zeker de digitale verwerking is een (lang) leerproces met vallen en opstaan, er is hier nog wat werk aan de winkel, maar laat je niet ontmoedigen, youtube staat idd bol van hoe je foto's kan bewerken om tot een foto in balans te komengroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
de originele is beter dan de bewerkte, je hoeft enkel de onderkant op te lichten, maar je hebt het jezelf natuurlijk niet makkelijk gemaakt door recht in de zon te fotograferen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
De bewerkte versie is nu niet meer te zien ....
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polk Bekijk berichtBedankt voor de informatie probeer verder aan de foto te werken.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment