Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een groene oase

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een groene oase

.....
    Last edited by polk; 11 januari 2016, 21:08.

Re: Een groene oase

voor mijn persoonlijke smaak een beetje overbewerkt. gras te groen, zon uitgebrand, lucht te donker.

heb geprobeerd door te klikken naar de flickr versie, maar die staat private ?
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

De compo zegt me niet bijster veel, scherpte ontbreekt, de 'groene oase' is radioactief groen, er zijn duidelijke bewerkingssporen te zien en een uitgebrande lucht fix je niet door er simpelweg een graduele filter of iets dergelijks over te plaatsen.

Mvg.,
      Smets84.

Comment

Bedankt voor te reageren hieruit kan ik veel bijleren, de foto was bijgewerkt met photomatix .

Comment

Totaal niet mijn ding...Ik zou eens een paar opnames maken en deze te blenden...Zoek eens op Youtube naar Exposure blend...Er zal een nieuwe wereld opengaan.....Geloof mij.
          Ik moedig deze poging aan maar als resultaat huiver ik wel een beetje bij het zien van het resultaat..
          Wees niet te snel tevreden zou ik zeggen want dit is Showcase waar je harde kritieken kan krijgen...en daar kan je alleen van leren.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

fotografie en dan zeker de digitale verwerking is een (lang) leerproces met vallen en opstaan, er is hier nog wat werk aan de winkel, maar laat je niet ontmoedigen, youtube staat idd bol van hoe je foto's kan bewerken om tot een foto in balans te komen
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

[IMG]DSC05582 by lefevre danny, on Flickr[/IMG]

Dit was de originele foto.

Comment

de originele is beter dan de bewerkte, je hoeft enkel de onderkant op te lichten, maar je hebt het jezelf natuurlijk niet makkelijk gemaakt door recht in de zon te fotograferen.
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

Comment

De bewerkte versie is nu niet meer te zien ....

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt voor de informatie probeer verder aan de foto te werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polk Bekijk bericht
                      Bedankt voor de informatie probeer verder aan de foto te werken.
                      Ja maar je moet de opname wel laten staan natuurlijk, anders heeft dit topic totaal geen zin meer

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                      X