nog eentje uit mijn reeks van samengestelde foto's.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tranquility
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tranquility
Ook een aparte! Toch wel knap hoe je dit doet. De scherpte van de tekening steekt heel mooi af tegen het vage beeld. Chapeau
-
knap beeld.
maar is dit wel een landschap ? Het onderwerp is de boom tot sfeer gebracht met een foto. Is wel (mooie) kunst, geen landschapsfoto, imho.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel knap en mooi kunstwerk. Is inderdaad geen gewoon landschap meer maar een artistiek werk.
Comment
-
Het is een knappe bewerking maar persoonlijk denk ik dat dit net iets te ver is voor dit forumonderdeel Kristof
In ieder geval heel mooi gedaan wederom !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Weeral heel erg knap gedaan, ik vind zolang er geen apart rubriek is in dit forum, dat je voor mijn part dit hier gewoon kan plaatsen, waar moet je die anders plaatsen, intussen geniet ik met volle teugen van de artistieke kant van een fotograaf /photoshopper. Miss wel een hint naar de verantwoordelijken van dit forum om een onderdeel artistieke fotobewerking in te voegen.
Heel knap werk Kristof
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtWeeral heel erg knap gedaan, ik vind zolang er geen apart rubriek is in dit forum, dat je voor mijn part dit hier gewoon kan plaatsen, waar moet je die anders plaatsen, intussen geniet ik met volle teugen van de artistieke kant van een fotograaf /photoshopper. Miss wel een hint naar de verantwoordelijken van dit forum om een onderdeel artistieke fotobewerking in te voegen.
Heel knap werk Kristof
Misschien iets om te proberen als extra uitdaging Kristof... het zou nog mooier zijn denk ik als je ipv een volledig zwarte boom er wat licht en schaduwnuances kan in brengen. Moet mogelijk zijn door gebruik te maken van verschillende lagen in photoshop denk ik.
Maar zo is het ook al prachtig hoor, mijn voorkeur gaat echter wel naar de flamingo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht...Misschien iets om te proberen als extra uitdaging Kristof... het zou nog mooier zijn denk ik als je ipv een volledig zwarte boom er wat licht en schaduwnuances kan in brengen. Moet mogelijk zijn door gebruik te maken van verschillende lagen in photoshop denk ik.
Maar zo is het ook al prachtig hoor, mijn voorkeur gaat echter wel naar de flamingo.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Wauw...wat knap zeg!! Heel mooi bewerkt!!
Comment
-
-
Zeer mooi beeld en mijn nieuwsgierigheid naar hoe dit tot stand is gekomen is groot (hint). Ik zie zo'n beelden wel eens op 1X.com en dat met zeer veel be-en-verwondering. Al zie ik daar soms net iets teveel van zulke beelden. Dat er nu hier verschijnen vind ik persoonlijk een grote meerwaarde voor dit forum. Well done !!!!!
Comment
-
hartelijk dank voor alle lovende reacties! het doet me veel plezier dat jullie mijn werk appreciëren!
1x.com ken ik nog niet K.photo, ik zal daar eens naartoe moeten surfen dan.
en hoe zoiets tot stand komt is niet zo heel ingewikkeld hoor, kwestie van wat basistechnieken te kennen in PS, een goeie startfoto(s) als basis hebben en de rest is je fantasie de vrije loop laten gaangroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment