Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De brug
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De brug
Ik zou hier iets van de lucht wegsnijden dan komt de brug beter tot z'n recht. Beetje donker van kleur maar dat is jou stijl. Mooie foto anders!Last edited by tantine; 21 januari 2016, 09:57.
-
misschien ook iets van de voorgrond ? ook ik vind de brug wat moeilijk terug. lekker koud.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ik zou alleen wat voorgrond weghalen maar ook proberen er wat meer licht in te steken.
Hier mis ik eigenlijk een beetje het licht dat dikwijls de kracht in je andere opnames isbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Typerende kleuren en afwerking
Voorgrond zou ik zo laten vanwege de diepte, bovenkant kan inderdaad een stukje af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie foto.
Het siert je om je eigen stijl aan te houden en opnieuw voor een vrij donkere bewerking te kiezen.
Ik kan je foto's bijna altijd herkennen zonder je naam te zien en da's zeker als compliment bedoeld
Misschien wat van de lucht af maar uiteindelijk is het jouw keuze om de foto zo te presenteren dus da's ook ok.
Comment
-
-
Mooie combinatie van koude en warm licht....
Zou iets van de lucht af mogen, maar voor mij hoeft het niet perse, nu ook goed...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment