Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerst wat me direct opviel...De mooie kleuren, zeker voor deze tijd van het jaar...
Hele mooie van de Teut, prachtig gebied toch, nog nooit geweest, maar wat je hier al voor moois van hebt laten zien bewijst dat wel!!
prachtig gebied waar jij woont ,ik vind hier vooral de compo heel mooi ,bij je andere foto's vond ik de zachtheid in je kleuren net iets beter ,maar de foto op zich is zeker geslaagd
prachtig gebied waar jij woont ,ik vind hier vooral de compo heel mooi ,bij je andere foto's vond ik de zachtheid in je kleuren net iets beter ,maar de foto op zich is zeker geslaagd
Patrick bedankt. Ik heb wat meer contrast is de voorste schaduwen gestopt en wat meer warmte. Dat is het verschil waar ik normaal een zachter contrast gebruik. Ik had zo de aandacht wat meer naar het midden willen trekken.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment