Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben een paar jaar geleden van die bergruggen gereden met de mountainbike. vreemde desolate plaats.
de vreemdheid wel goed in beeld gebracht, maar ben ook niet 100% enthousiast over de voorgrond. de (onscherpe) struik stoort een beetje, en misschien was het mogelijk om het huisje niet tegenover het bergmassief te zetten ? is maar een gedacht he, FWIW.
Grappig dat we dezelfde gedachte bij deze foto krijgen.
Prachtig landschap met het hutje als bonus. Mooi hoor. Mis toch ook wel wat scherpte (en niet alleen de voorgrond)
Mooi landschap, één van de vele plekken die ik nog wel eens zou willen bezoeken... En jou foto versterkt dat gevoel alleen nog maar! Vind het licht op de voorgrond en de heuvels/bergen in de achtergrond ook erg mooi. Het schuurtje vind ik minder. Ik vind het best een lelijk ding eigenlijk. Daarbij valt hij, doordat deze qua kleur en helderheid heel erg hetzelfde is als het landschap, erg weg.
Ik heb je eerste foto van dit gebied "Bardales Reales I" eens opgezocht, ook een hele mooie foto!
Comment