Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trio in blue

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trio in blue

    Met het voornemen om daar eens terug te gaan, met mooie omstandigheden en 10-stopper, alvast het opwarmertje.

    Trio in blue.


    Alvast bedankt voor het kijken.
    (liefst op zwart)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Trio in blue

    Mooie serene opname die alleen maar beter zal worden met een lange sluitertijd
    Ik heb daar in de buurt ook al gestaan en heb zowat dezelfde opname gemaakt
    Toen dacht ik ook van volgende keer moet ik deze eens maken met de ND filter ervoor ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Trio in blue

      mooi maar dat vraagt idd om de bigstopper te gebruiken ,al is de opname technisch perfect uitgevoerd

      Comment


      • #4
        Re: Trio in blue

        Ook nu zonder lange sluitertijd vind ik hem al prachtig..
        Juist de ribbeltjes op het water vind ik heel erg mooi...Kleurtoning ook heel fraai..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Trio in blue

          Bedankt voor jullie fijne reacties.
          Eigenlijk was dit mijn testopname voor de L.E. Maar er ging van alles mis, met als resultaat : 2 zwarte foto's.
          Bovendien stond Jos op dat moment bovenop de dijk, in de regen. Dus maar snel ingepakt.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Trio in blue

            Wel speciaal...mooie ribbeltjes op het water. Die doffe deeltjes op je foto zijn dat regendruppels?
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Trio in blue

              Bedankt voor de reactie en opmerkzaamheid, Pascale.
              Ik heb het ook gezien. Alleen was het toen nog net droog, dus druppels kunnen het niet zijn.
              Nog eens teruggekeken op de raw, en daar was het ook al te zien. Dus ik sta eigenlijk ook voor een raadsel.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Trio in blue

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Bedankt voor jullie fijne reacties.
                Eigenlijk was dit mijn testopname voor de L.E. Maar er ging van alles mis, met als resultaat : 2 zwarte foto's.
                Bovendien stond Jos op dat moment bovenop de dijk, in de regen. Dus maar snel ingepakt.
                Nog eens teruggaan en dan de perfecte opname met ND neerzetten, al was deze ook al heel mooi
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Trio in blue

                  Bijna gemist deze Johan. Ik vind hem werkelijk prachtig. Mooie kleurzetting en goed gekozen uitsnede. Ik weet niet of deze echt mooier gaat zijn met een 10 stopper, zeker proberen wel.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trio in blue

                    deze is ook al mooi in zijn éénvoud
                    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                    Comment

                    Working...
                    X