Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trio in blue
Collapse
X
-
-
Re: Trio in blue
Mooie serene opname die alleen maar beter zal worden met een lange sluitertijd
Ik heb daar in de buurt ook al gestaan en heb zowat dezelfde opname gemaakt
Toen dacht ik ook van volgende keer moet ik deze eens maken met de ND filter ervoor ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Ook nu zonder lange sluitertijd vind ik hem al prachtig..
Juist de ribbeltjes op het water vind ik heel erg mooi...Kleurtoning ook heel fraai..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Bedankt voor jullie fijne reacties.
Eigenlijk was dit mijn testopname voor de L.E. Maar er ging van alles mis, met als resultaat : 2 zwarte foto's.
Bovendien stond Jos op dat moment bovenop de dijk, in de regen. Dus maar snel ingepakt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Wel speciaal...mooie ribbeltjes op het water. Die doffe deeltjes op je foto zijn dat regendruppels?
Comment
-
-
Bedankt voor de reactie en opmerkzaamheid, Pascale.
Ik heb het ook gezien. Alleen was het toen nog net droog, dus druppels kunnen het niet zijn.
Nog eens teruggekeken op de raw, en daar was het ook al te zien. Dus ik sta eigenlijk ook voor een raadsel.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor jullie fijne reacties.
Eigenlijk was dit mijn testopname voor de L.E. Maar er ging van alles mis, met als resultaat : 2 zwarte foto's.
Bovendien stond Jos op dat moment bovenop de dijk, in de regen. Dus maar snel ingepakt.
Comment
-
Bijna gemist deze Johan. Ik vind hem werkelijk prachtig. Mooie kleurzetting en goed gekozen uitsnede. Ik weet niet of deze echt mooier gaat zijn met een 10 stopper, zeker proberen wel.
Comment
Comment