Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Betoverd bos
Collapse
X
-
Betoverd bos
Labels: Geen
-
-
Re: Betoverd bos
Het licht mag dan misschien beetje hard zijn, het schijnt wel op de perfecte plaats! Ik vind het echt sterk om in een dergelijke drukke 'bosomgeving' toch zo een geslaagde foto te kunnen maken. Vind ik trouwens persoonlijk één van de moeilijkere dingen in fotografie omdat je dat niet zomaar even kan leren, je hebt daar (minstens één) goed getraind fotograafoog voor nodig! ;-)
Comment
-
-
Prachtig hoe het tegenlicht zich laat zien. Vooral de randjes rond de bomen.
Ik heb geen last van het kader. Met een zwarte achtergrond is het prima.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooi hoe het licht hier precies op het kleurige boompje valt...Vooral heel goed gezien..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Kurt, u serveert ons de laatste tijd heel prachtige foto's.
Normaal zou ik zeggen "Jong, haal dat kader toch weg", maar hier vind ik het wel passen.
Heel mooi uitgezochte compositie, prachtig licht en heel mooie kleuren.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KristoffDT Bekijk berichtHet licht mag dan misschien beetje hard zijn, het schijnt wel op de perfecte plaats! Ik vind het echt sterk om in een dergelijke drukke 'bosomgeving' toch zo een geslaagde foto te kunnen maken. Vind ik trouwens persoonlijk één van de moeilijkere dingen in fotografie omdat je dat niet zomaar even kan leren, je hebt daar (minstens één) goed getraind fotograafoog voor nodig! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk berichtZeker een mooie herfstplaat, de lichtaccenten mooi verdeeld en die ene oranje boom mooi geïsoleerd.
Enig minpuntje, dat kader....De herfst is een tijd van afsterven maar hierdoor krijgt het echt een doodsprentje-gevoel.
Groeten
JelleOorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtKurt, u serveert ons de laatste tijd heel prachtige foto's.
Normaal zou ik zeggen "Jong, haal dat kader toch weg", maar hier vind ik het wel passen.
Heel mooi uitgezochte compositie, prachtig licht en heel mooie kleuren.
Wat het kader betreft, het is uitzonderlijk dat ik een zwart kader gebruik. Hier vond ik het echter wel eens passen om zo je mee in de sfeer van het bos te betrekken.
Comment
-
-
Mooie herfstopname Kurt, goed bezig de laatste tijd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie herfstopname Kurt, goed bezig de laatste tijd
grts
Sieg
Comment
-
Goed gezien en vastgelegd! Mooi van comp....die rots li vormt bijna een diagonale lijn in je foto, het mooi belicht boompje in het midden en recht de bomen....mooi!
Comment
Comment