Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wild + update
Collapse
X
-
-
Re: Wild
Een heel mooi beeld, alleen spijtig dat er tussen linker en rechter deel een kleurverschil is, door verschillende bewerking van twee foto's?
-
Vreemd ik heb links niet anders bewerkt dan rechts. bedoel je met het kleurverschil de witbalans?
Comment
-
-
Zeer mooi beeld van dit prachtige Hert..Hou wel van dieren met wat leefomgeving, erg knap geschoten..
Kleurverschil lijkt me te komen door de telelens, de achtergrond krijgt dan snel een blauwige waas overdag, en voor mij zeker niet storend..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Schitterend plaatje hoor Kurt
Mooi in z'n omgeving geplaatst
Persoonlijk had ik 'm iets warmer afgewerkt waardoor dan ook weer de kleuren van de heide er beter zullen uitkomen
Maar je titel "wild" strookt niet echt met de werkelijkheid hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Dat is op een mooi moment geschoten. De beperkte scherpte vind ik ook heel fraai.
Uitgaande van kleur van de dennen, zou ik ook een iets warmere afwerking denken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtSchitterend plaatje hoor Kurt
Mooi in z'n omgeving geplaatst
Persoonlijk had ik 'm iets warmer afgewerkt waardoor dan ook weer de kleuren van de heide er beter zullen uitkomen
Maar je titel "wild" strookt niet echt met de werkelijkheid hé
grts
Sieg
Bwa hangt ervan af hoe je de titel opvat hé, het blijft (groot)wild, maar of je de Hoge veluwe echt wildlife kan noemen dat is natuurlijk iets anders . Een warmere afwerking zou ook niet meer echt met de slechte weersomstandigheden van die dag stroken maar het kan de foto misschien net ietsje meer geven. Ik bekijk het is in mijn donkere kamer. Grtz Kurt
Comment
Comment