Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Altijd mooi vanuit dat hoekje, maar ik heb de indruk dat de foto iets overbelicht is.
Ik zou de hooglichten wat naar beneden halen en een beetje contrast toevoegen, en ja, een tikje donkerder maken.
Het Belfort staat er ook een beetje verwrongen bij (top v.d. toren).
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Altijd mooi vanuit dat hoekje, maar ik heb de indruk dat de foto iets overbelicht is.
Ik zou de hooglichten wat naar beneden halen en een beetje contrast toevoegen, en ja, een tikje donkerder maken.
Het Belfort staat er ook een beetje verwrongen bij (top v.d. toren).
Ik volg graag bovenstaande bemerkingen. Mooie plaat!
Mooi gedaan. Door het moment kleurt de kunstverlichting mooi bij het natuurlijk licht.
Inderdaad, op sommige plaatsen, de steentjes wat meer laten uitkomen , zou een verbetering zijn.
Het is maar een detail, maar als je toch bezig bent, zou ik je willen adviseren om de lichtstreep (r.o) ook nog even laten verdwijnen.
Rechts zou ik persoonlijk nog een stukje verder afsnijden
Tevens de lensvertekening eruit halen want de toren staat er nu toch wat raar bij
Ook zou ik er meer detail proberen inkrijgen, alles toont nu nogal vlak
Voor de rest een mooie warme opname van een heel bekend plekje
Comment