Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ha Johan, ja: daarmee dat ik het in de titel gezet had
Sieg... Mja, de schaduwdelen zijn wel donker natuurlijk, maar als ik ze wat oplicht voelt het te onnatuurlijk aan en zo... Dus heb ik het maar zo gelaten.
Prachtig landschap met grandioos licht zeg...Erg mooi..
De witbalans lijkt me niet helemaal lekker te zitten, even gecorrigeerd op de grijze stenen vooraan.
Heb ook de totale belichting 0.4 stop gegeven, en hierna wat extra contrast om het niet onnatuurlijk te laten ogen..KLIK..Vind hem persoonlijk nog wat prettiger kijken nu..
Als je wilt dat ik de link weghaal moet je het maar zeggen..
Sieg... Mja, de schaduwdelen zijn wel donker natuurlijk, maar als ik ze wat oplicht voelt het te onnatuurlijk aan en zo... Dus heb ik het maar zo gelaten.
Nee dat bedoelde ik niet hoor, ik zie op mijn scherm nog genoeg details in de schaduwen
Waar ik op doelde is dat het geheel te blauw toont in die delen en daarom wringt het wat naar mijn gevoel
Maar ik zie net dat Jos een bewerking gemaakt heeft en die warmer heeft afgewerkt, die toont dan toch beter vind je zelf niet ?
Jos: Ja, idd wel beter, ik zal het ook eens doorvoeren op het originele ^_^
Sieg: Ja, idd. Ik had het niet gezien/gemerkt, maar met de aanpassing valt het plots wel heel hard op... we leren bij, we leren bij.
Comment