.... foto wellicht van Kinderdijk...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De miljoenste...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De miljoenste...
Altijd mooi Kinderdijk...Compo erg fraai, de molens in 1 lijn achter elkaar wat weer wordt versterkt door de rietkraag in dezelfde richting..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Je hebt goed naar die andere 999.999 andere gekeken.
Mooi compo, hoor !
Je mag hier gerust met 1024 pix plaatsen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Als het mooi is mag het veel gefotografeerd worden.
Als de foto dan ook nog mooi is dan is de miljoenste evengoed de moeite waard om naar te kijken als de eerste.
Knap vastgelegd en een goeie compo.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichthet blijft mooi om te zien ,zou er zelfs ook nog eens willen staan op een vroege morgenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Zeer mooie foto, fris en idyllisch ! (maar loopt de horizon niet naar rechts op?)
Comment
-
Bedankt voor je reactie Black Fly
Ik dacht van niet maar het is moeilijk om uitsluitsel te brengen, er is niet echt een referentiepunt.Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk berichtBedankt voor je reactie Black Fly
Ik dacht van niet maar het is moeilijk om uitsluitsel te brengen, er is niet echt een referentiepunt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Idd met de wieken als referentie staat hij een beetje scheef en moet hij een klein beetje naar links gedraaid worden.
@black fly : bedoelde je daar hetzelfde mee of juist het tegenovergestelde ?Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
Comment